اقدام پژوهی بررسی موضوع مدیریت در فرآیند یادگیری و تاثیر آن

مطالب دیگر:
📝مبانی نظری تاریخچه اینترنت در ایران📝مبانی نظری کشاورزی📝مبانی نظری تحلیل محتوی📝مبانی نظری تربیت بدنی و پیشرفت تحصیلی کودکان📝مبانی نظری تربیت معنوی📝مبانی نظری تعهد سازمانی کارکنان📝مبانی نظری تعیین فاکتورهای موثرو فاکتورهای مدیریت CRM📝مبانی نظری تعیین نیازهای آموزشی-ترویجی و کیوی فروت📝مبانی نظری تفکرات غیر منطقی وملاکهای همسر گزینی📝مبانی نظری تمرینهای پلایومتریک📝مبانی نظری توانمندسازی زنان📝مبانی نظری توسعه مالی و سیاستهای زیست محیطی📝پاورپوینت جذب ، گزینش و مدیریت نیروی انسانی در سازمانها📝مبانی نظری توسعه، اطلاعات وفناوری اطلاعات، دولت الكترونیك📝مبانی نظری تیپ شخصیتی و روان شناسی فردی📝مبانی نظری تئوری صف خط انتظار📝مبانی نظری تئوری نمایندگی ومعیارهای درونی وخارجی ارزیابی عملكردبا تقسیم سود📝مبانی نظری جامعه پذیری و نظریه های ان📝مبانی نظری جایگاه ازدواج موقت در قوانین ایران شرایط شکلی و مهر آن📝مبانی نظری جایگاه آموزش مهارت های زندگی و آموزش مهارت های زندگی در چهارچوب نظریه های برنامه درسی
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی بررسی موضوع مدیریت در فرآیند یادگیری و تاثیر آن آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی, بررسی ,موضوع , مدیریت ,در فرآیند , یادگیری و, تاثیر آن
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی بررسی موضوع مدیریت در فرآیند یادگیری و تاثیر آن

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:44

فهرست مطالب

چکیده....................................................... 1

مقدمه...................................................... 2

توصیف وضعیت موجود............................................ 2

بیان مسئله.................................................... 4

یادگیری یعنی چه؟ .............................................. 12

انگيزش.................................................... 23

راهبردهاي ايجاد انگيزه........................................... 24

انگیزش در سازمان های آموزشی..................................... 26

اثرات مثبت کاربرد فناوری آموزشی ( وسایل کمک آموزشی ) در جریان تدریس توسط معلمان 26

موانع کاربرد معلمان از وسایل کمک آموزشی............................. 36

راهکارها وپیشنهادها............................................... 37

نتيجه و خلاصه مطالعات ........................................... 38

منابع ..................................................... 39



چكيده

هدف اصلي اين مقاله ، شناخت نيازها و رفتار انسان در درون سازمانهاي آموزشي است . كوشش بر اين است كه رفتار از جنبه هاي فطري انسان تفسير شود و راه هاي برانگيختن كاركنان با تكيه بر همين نيازها مورد بررسي قرار گيرد . اين مطالعه راهي به سوي شناخت شخصيت و استعدادهاي خود و ديگران و تكامل آنهاست .

ميزان كوشش و فعاليت هر فرد در سازمان به ميزان انگيزش او بستگي دارد . مطالعه انگيزش ، كوششي براي شناخت و پاسخ به چراهاي رفتار است . اين كه چرا انسان ها رفتارهاي متفاوتي دارند و چرا يك معلم و دانش آموز خود را با ميل ، رغبت ، پشتكار ، جديت و به هنگام انجام مي دهد و دانش آموز يا معلم ديگر براي انجام دادن حداقل كار بايد تحت فشار قرار گيرد ، از مباحث انگيزش است .

با اين شناخت مي توان زمينه هاي تأمين نياز ها و شكوفايي استعداد ها را فراهم ساخت و در نهايت ، سبب رضايت و خشنودي معلمان ، دانش آموزان و كاركنان محيط هاي آموزش شد .


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود