اقدام پژوهی در مورد نظم و انضباط در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی

مطالب دیگر:
📗بررسی هنر نقاشي قاجار و نقاشان آن دوره📗مروری بر موافقت نامه هاى بين ايران و اتحاد شوروى (سابق) در خصوص درياى خزر و راهكارهاى مناسب بر📗درسهايي از اتخاذ سياست صنعتي در برزيل و چين📗بررسی معماری در دوره گوتیک و رنساس و بررسی معماری ايران در دوره سلجوقيان📗بررسی دزدگیر اتوموبیل و اجزای آن📗بررسی دستورالعمل کنترل کیفیت📗بررسی دستگاه گوارش نشخوارکنندگان📗برررسی دفاع مشروع در حقوق جزايي ايران📗دفاع مشروع و شرایط و مقررات قانوني موجود درباره دفاع مشروع📗بررسی دستگاه شارژر و مراکز تلفن📗بررسی دفاع مشروع و اعمال در حكم دفاع مشروع📗بررسی دعا و انواع و فلسفه و اهمیت آن📗بررسی دستگاه آبياری هوشمند گلدانها و گلخانه و قابلیت ها و طرزکار آن📗بررسی دستمزد و حقوق پرداختی در دنیا در گذشته📗بررسی دفاع اجتماعي و مراحل و مبانی نهضت آن📗بررسی دستگاه گوارش طيور📗بررسی دفاع مشروع در برابر ماموران دولت و نظریه ها و قوانین موجود📗بررسی بلوتوث و تاریخچه، ساختمان و امنیت آن📗بررسی زندگي رحماندوست از زبان خودش📗بررسی راه‌هايي براي بهبود وب‌سايت‌ تجاري
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی در مورد نظم و انضباط در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی ,چگونه, توانستم, نظم ,و انضباط, را در ساعت تدریس حرفه و ,فن سال ,سوم ,راهنمایی در ,کلاس, برقرار کنم
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 44

چکیده................................................................................ 1

مقدمه :توصیف وضعیت و تبیین مسئله ........................................... 2

شواهد 1........................................................................... ..7

یافته های علمی.................................................................. ..8

مشاهده............................................................................. 11

پیشینه تحقیق..................................................................... 14

تجزیه و تحلیل داده ها.............................................................. 16

ارائه راه حل های پیشنهادی....................................................... 35

فهرست منابع ...................................................................... 41



چکیده

عدهاي كنترل رفتار فراگيرندگان و تسلط بر عوامل رفتاري آنان را انضباط مي نامند, برخي معتقدند؛ نظم و انضباط شامل هر نوع سازماندهي در محيط مدرسه و كلاس است، به نحوي كه سبب افزايش يادگيري شود.

پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،1373 ، ص 80)

در سال تحصیلی اخیر شاهد مسأله ي بي انضباطي بچه ها و مشكلات مدرسه که باعث آزار برخي همکاران مي شد، بودم.

تقريباً هفته اي سه بار و هر هفته يكي از همكاران مي ناليد در حالي كه از شدت عصبانيت گر گرفته بود از كلاسش وارد دفتر مي شد و معمولاً هم از دانش آموزان كلاس سوم مي ناليدند و آن ها را دانش آموزاني نفهم و بي انضباط مي خوانند كه به همه چيز توّجه دارند مگر درس و تكاليفشان و اينك آن ها هيچ احساس مسئوليتي در قبال وظايف تحصيلي و مدرسه خود ندارند و تنها براي گذراندن وقت به مدرسه مي آيند و هيچ ارزشي براي زحمات معلم هايشان قائل نيستند.

خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.

کلید واژه : بی انضباطی حرفه و فن سوم راهنمایی


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود