اقدام پژوهی بهــبود وضعیت درســی دانش آموزان ضعیف کلاس

مطالب دیگر:
تحقیق بررسی پايانه مسافربري بندرعباستحقیق بررسی کشور پاکستانتحقیق بررسي شرايط اقليمي- جغرافياي کالبدي استان اردبيلتحقیق بازی های محلی خراسان شمالیتحقیق بازار بزرگ‌ تهران‌تحقیق بازی های سنتی یزدتحقیق انرژي زمين گرمايي، کاربردها و مزيت هاي آن در ايرانتحقیق بررسی انرژی بادتحقیق بررسی امارات متحده عربيتحقیق بررسی آلودگي محيط زيستتحقیق احزاب و گروه ها در افغانستانتحقیق آثار باستانی اصفهانتحقیق آشنايي با معماری شهر ماسولهتحقیق آشنايي با استان گيلان و روستای انبوهتحقیق استان لرستان و ویژگی های آنتحقیق بررسی استان كرمانتحقیق آداب و رسوم مردم دزفولتحقیق سیستم موقعیت‌ یاب جهانی (GPS)تحقیق فروپاشی اتحاد جماهیر شورویتحقیق نظام استقرار در خوزستان
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی بهــبود وضعیت درســی دانش آموزان ضعیف کلاس آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی, بهــبود ,وضعیت ,درســی ,دانش آموزان ,ضعیف ,کلاسم
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی بهــبود وضعیت درســی دانش آموزان ضعیف کلاسم

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 37

عنوان صفحه

چكيده ........................................................................................................................................................................................................ 5

مقدمه ....................................................................................................................................................................................................... 6.

توصيف وضع موجود ...................................................................................................................................................................... .7

گردآوري شواهد1 ............................................................................................................................................................................ 9

پيشينه ي تحقيق...............................................................................................................................................................................14

تجزيه و تحليل داده ها..................................................................................................................................................................16

يافتن راه حل ها ................................................................................................................................................................................18

انتخاب طرح جديد و اجراي آن................................................................................................................................................21

گردآوري شواهد 2 ...........................................................................................................................................................................25

اعتباربخشي و ارزيابي......................................................................................................................................................................29

نتيجه گيري، ايرادها و پيشنهادها...........................................................................................................................................32

فهرست منابع ......................................................................................................................................................................................35



چکیده

بارها در کلاس درس خود مشاهده می کردم که تعدادی از دانش آموزانم به دلایل مختلفی نسبت به بقیه دچار افت تحصیلی هستندودرارزشیابی های کتبی وشفاهی نمرات پایینی کسب می کنندووالدین آنها ازاین موضوع احساس رنج می نمودند و با همهً تلاش درپی جبران آن برمی آمدند.

در بسیاری از مواقع می دیدم که شاگردانم دچارتحقیرهاوسرزنش ها وتنبیهات قرار می گرفتندوگاهی نیز گره بسته ی آنان با اتخاذ مواضع نادرست والدین یا خود من بسته تر می شد.

با مشاهده ی این مساًله در کلاسم تصمیم گرفتم با پیدا کردن راه حل های مناسب وابتکاری سرنوشت آنها را تغییر دهم،در نتیجه با مطالعهً کتاب های گوناگون وتحقیقات انجام شدهً قبلی توانستم قبل از امتحانات نوبت اول،با برگزاری جلسات مداوم با اولیا و با اجرای سه روش شامل:

1 - دادن برنامه پیشنهادی درسی

2 - رودررویی وتبادل نظر دانش آموز قوی با ضعیف

3 - تهیهً فرم نظارت خانواده بر امور درسی فرزندشان

روز به روز به فراگیری آنان روح تازه ای بخشیده ومیانگین نمرات دانش آموزان ضعیفم را از 7به16 رسانده وآنها را موفق وشاد ببینم.

کلید واژه: افت تحصیلی،برنامه پیشنهادی،تبادل نظر،فرم نظارت


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود