اقدام پژوهی تاثیر طرح همیار معلم بر دانش آموزان پایه اول دبیرستان ..

مطالب دیگر:
📚مبانی نظری روانشناسی بلوغ و بلوغ عاطفی📚مبانی نظری روانشناسی رنگها و شحصیت📚مبانی نظری روشها وهزینه های تامین مالی وتاثیر آن بر ارزش شرکتها📚مبانی نظری روشهای حسابداری موجودی کالا📚مبانی نظری ریسک وبازده و بازار کارا📚مبانی نظری زانو درد در سالمندان📚مبانی نظری زبان گزارشگری مالی توسعه پذیر XBRL و جنبه های امنیتی در XBRL📚مبانی نظری ساختار سرمایه و هزینه تأمین مالی ،عوامل تعیین کننده ساختار سرمایه📚مبانی نظری ساختار سرمایه , عوامل تعیین کننده و مؤثر بر ساختار سرمایه, بررسی روشهای تأمین مالی📚مبانی نظری فراشناخت📚پاورپوینت روانگرایی خاک و بهسازی لرزه ای سازه📚مبانی نظری فرایندهای شناختی افت تحصیلی وحافظه📚مبانی نظری ساختار سرمایه و ارزیابی روشهای تأمین مالی📚مبانی نظری فرآیند خلاقیت📚مبانی نظری ساختار سرمایه و بررسی روشهای تأمین مالی📚مبانی نظری فرآیند یاددهی - یادگیری و تدریس📚مبانی نظری ساختار سرمایه و نظریه های ساختار سرمایه📚مبانی نظری فرسودگی شغلی کارکنان سازمان📚مبانی نظری ساختار مالکیت ونقد شوندگی سهام📚مبانی نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی تاثیر طرح همیار معلم بر دانش آموزان پایه اول دبیرستان .. آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی ,چگونه ,توانستم ,تاثیر ,طرح همیار, معلم ,را بر ,دانش آموزان ,پایه اول ,دبیرستان ,باقرالعلوم ,برزول
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی چگونه توانستم تاثیر طرح همیار معلم را بر دانش آموزان پایه اول دبیرستان باقرالعلوم برزول به اجرا در بیاورم؟

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 22

مقدمه :

با ورود دانش آموزان از مقطع متوسطه اول به متوسطه دوم علاوه بر تازگي محيط و جو مدرسه, متفاوت بودن دروس و حجم سنگين درسها ، باعث افت تحصيلي در اين مقطع مي شود و . از طرف ديگر به علت پایین بودن درامد مردم, خانواده ها قادر به استفاده از معلم خصوصي نيستند. بنابراين به نظر مي رسد در صورتي كه طرح" هميار معلم مورد توجه قرار گيرد نتايج مثبتي خواهد داشت.و ضعف های درسی دانش آموزان به مرور برطرف خواهد شد.

در نظام آموزش و پرورش هر هدف تربيتي و آموزشی در نهايت به وسيله دبير تحقق مي يابد . روشهاي آموزشی ، محتواي دروس، موضوعهاي علمي ، الگوهاي تربيتي و رفتارها همه و همه به وسيله دبير به دانش آموز منتقل مي شود . و از اين رو در هر تحول آموزشي دبير از جايگاه و نقش كليدي مهمی بــرخــوردار است . بنـابراين مي توان گفت كه آموزش و پرورش پويا در جهان متحول و مملو از دگرگونيهاي سريع ، نيازمند وجود دبيراني است كه مسائل و مشكلات را ببينند و درك كنند و به جستجوي علل آن پرداخته و راهكار ارائه نمايند و به تحقيق و تغيير و نوآوري رغبت و تمايل داشته و قالبهاي كهنه ي آموزشي را رها كنند و در يك كلام مي توان گفت :

دبيران ، طراحان اصلي بناي آموزش و پرورش هستند و ابزار اصلي آن نيز كنجكاو ي ، اندیشه ، پژوهش و نوآوري و ابداع در روشها و آموزشهاست . دبير پژوهشگر دبيري است كه مشكلات كلاس خود را مشاهده كرده و پژوهش خود را با توجه به آن مشکلات آغاز كند و علت يابي آن اشکالات موجبات پويايي نظام آموزشي را فراهم نمايد . بنده نيز با مشاهده ي وجود مشكل در كلاس درسي خودم (معلم محوری و...) [دینی ] در پي حل آن برآمدم . چرا كه در كلاس تنها به روش سخنراني دبیر کلاس اداره مي شد . [ البته لازم به ذكر است كه دانش آموزان طبق عادت تمايل زيادي به اين نوع آموزش داشتند . ] دانش اموزان در نيم ساعت اول به سخنان دبیر گوش مي كردند و چون فقط شنونده بودند زود خسته مي شدند و با توجه به اهمیتی كه كتاب دینی دارد اين نحوه تدریس برای معلم و دانش آموز معظل شده بود . بنا بر این تصمیم گرفتم روی بحث همیار معلم کار کرده و در کلاسم از طرح همیار معلم استفاده کنم. اين گزارش درباره ي نحوه ي مقابله با اين مشكل توسط همیار معلم است . اميد است با ادامه ي اين روش ها موجبات پويايي روند آموزشي را فراهم نماييم .

بيان مسئله :

دنیا همیشه در حال تغيير و دگرگونی است و فکر و ایده و رفتار بشر نيز به پیروی از آن دچار تحول می شود. و اين تحولات تا حدي است كه به جرأت مي توان گفت : افکار و اندیشه ها بعد از توليد ، قبل از اينكه به ذهن افراد


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود