اقدام پژوهی مطالعات اجتماعی تشویق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی

مطالب دیگر:
🔥پاورپوینت عهدنامه‌ وستفالی چیست🔥پاورپوینت اعمال اداری چیست🔥پاورپوینت دولت رانتیر چیست🔥پاورپوینت تاريخچه نفت🔥پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 12 افشاي اطلاعات در خصوص اشخاص وابسته🔥پاورپوینت جنگل استراتژی🔥دانلود پاورپوینت روابط صنعتي🔥پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما ژاپن🔥دانلود پاورپوینت روانشناسي كار🔥پاورپوینت ساخت زبان فارسی🔥پاورپوینت اتوماسیون اداری چیست🔥پاورپوینت پلیس اداری چیست🔥پاورپوینت شخصیت حقوقی چیست🔥پاورپوینت شرکت تجاری چیست🔥پاورپوینت گزارشگري مالي واحدهاي تجاري در مرحله قبل از بهره بردار ي🔥پاورپوینت روايي آزمون (validity)🔥پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی پالافولس اسپانیا🔥پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر موساشینو ژاپن🔥پاورپوینت تحلیل کتابخانه جومه فوستر اسپانیا🔥پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی دس موینس ایالت لووا آمریکا
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی مطالعات اجتماعی تشویق دانش آموزان به تحقيق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی, چگونه ,می توانم ,دانش آموزان, را به تحقیق و پژوهش در, درس ,مطالعات اجتماعی و ,دروس دیگر, تشویق
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی چگونه مي توانم دانش آموزان را به تحقيق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشويق كنم؟

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 45

فهرست مطالب

چکیده ................................................................................................................ 1

مقدمه : توصیف وضع موجود ........................................................................... ...3

جمع آوری اطلاعات ( شواهد 1 )................................................................... 5

یافته های علمی ................................................................................................. 9

پیشینه تحقیق ................................................................................................... 26

نتیجه تحقیق..................................................................................................... 27

یافته ها ............................................................................................................. 30

تحلیل و تفسیر داده ها.................................................................................... 32

ارائه راه حل موقتی......................................................................................... 33

اجرای طرح و نظارت بر آن........................................................................... 33

جمع آوری اطلاعات ( شواهد 2 )................................................................ 35

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار............................................................... 36

راهكار ها و پيشنهادات.................................................................................. 37

منابع................................................................................................................... 41



چکیده

انسان از سرآغاز زندگي ،يعني از زماني كه چشم به جهان مي گشايدبا سؤالات فراو اني رو به رو ميشود و تا زماني كه چشم از جهان فرو مي بندد ، در جست و جوي يافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمينه ساز رشد و توسعه پايدار جامعه است . يكي از زير بنا ترين فعاليتها در امر پويايي وپيشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعاليت هاي پژوهشي ، به ويژه در مراكز علمي و فرهنگي است ( رشد معلم،آذر 82)در طول تاريخ، انسان همواره كوشيده است تجارب و يافته هاي خود را به فرزندان و نسل آينده منتقل كند . اين نياز به آموزش و يادگيري ، سبب بقاي جوامع بشري شده و بدين سان، فرهنگ سازي وحفظ آن ، جزء لاينفك آرمان هاي انساني و شناسنامه انسان گرديده است. در جوامع نخستين ، ياددادن و ياد گرفتن به شيوه ي سنتي و از طريق باز سازي تجارب انجام مي شد و به صورت اطلاعات مورد نياز ، در عرصه ي زندگي حفظ مي گرديد و گسترش مي يافت . در نتيجه، مردم كمتر به فكرتوسعه بودند . در حالي كه در دهه هاي گذشته ، پيشرفت هاي مهمي صورت گرفته و تقريباً اكثر ابداعات، مربوط به يك صد سال گذشته است. توليد و گسترش سرسام آور اطلاعات ، دانش و كسب مهارت در علوم، وظايف نسل امروز را در مقايسه با نسل گذشته ، افزون تر ساخته است . تجارب بيش از هشتادوشش ميليارد انسان، دست آوردهاي ارزنده اي است كه بايد نسل آينده را براي كشف حقيقت و شناسايي خالق هستي ياري دهد .امروزه از آموزش به مثابه يك فرايند منظم ياد مي شود كه به موجب آن، اطلاعات، مهارتها و نگرشها ي دانش آموزان تقويت مي گرددو گسترش مي يابد . دراين فرايند، انباشت اطلاعات مورد نظر نيست .و به توليد و گسترش اطلاعات و مهارت ها توجه ميشود.(منوچهر فضلي خاني،راهنماي علمی روش هاي مشاركتي و فعال در فرايند تدريس) تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت، به مجموعه فعالیتهایی اطلاق می‎شود که از طریق آن و با عنایت به اصول و روشهای علمی، پدیده آموزشی وتربیتی، مورد پژوهش قرار می‎گیرد و هدف آن کشف اصول کلی یا تفسیر رفتاری است که از آن برای تبیین، کنترل و پیش‎بینی رویدادهای آموزشی استفاده می‎شود.( دلاور ، علی (1375) روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی)


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود