اقدام پژوهی پایه چهارم، علاقه مند کردن دانش آموزان به درس و مدرسه و جلوگیری از افت تحصیلی ..

مطالب دیگر:
🔑پروژه درس انتقال و انتشار آلاینده با نرم افزار متلب و گزارش کامل گرایش محیط زیست دانشگاه امیرکبیر🔑پروژه درس دینامیک سیالات محاسباتی: حل پایای هدایت حرارتی دوبعدی با نرم افزار Fluent در علم و صنعت🔑جزوه درس اثر زلزله بر سازه های ویژه🔑جزوه درس اصول مهندسی زلزله🔑روش اجرای تجهیز کارگاه پروژه احداث مترو با دستگاه TBM🔑روش اجراي شفت هاي دسترسي به تونل براي حفاري به روش NATM🔑روش حفر تونل به وسيله دستگاه حفار TBM🔑شرح وظایف و شرایط احراز ارکان پروژه قطار شهری🔑پاورپوینت بازاريابي خدمات (SERVICES MARKETING)🔑طرح تهويه تونل مترو با حفاري مكانيزه🔑نمونه ساختار سازماني پروژه طرح و ساخت مترو در بخش سيويل،🔑نمونه محاسبات مربوط به ناوگان ريلي تونل مترو (حفاري مكانيزه)🔑تحقیق و ترجمه چشم انداز سیستم صنعتی سازی ساختمان در مالزی🔑مجموعه تست معارف اسلامی چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی)، ویژه آزمون های استخدامی به همراه پاسخنامه🔑مجموعه دیتیل های دیوارها و سقف ها🔑پاورپوینت سایت های معماری ایران🔑پاورپوینت واژه شناسی لغات معماری اسلامی و ایرانی🔑پاورپوینت تکنولوژی و سازمان🔑پاورپوینت توانمندسازی کارکنان🔑پاورپوینت گروه ها و تيم هاي كاري
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی پایه چهارم، علاقه مند کردن دانش آموزان به درس و مدرسه و جلوگیری از افت تحصیلی .. آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی ,چگونه ,توانستم ,علاقه مندی ,دانش آموزان, پایه چهارم ,را به درس ,و مدرسه ,نهادینه ساخته
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی چگونه توانستم علاقه مندی دانش آموزان پایه چهارم را به درس و مدرسه نهادینه ساخته و از افت تحصیلی آنها جلوگیری نمایم؟

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:17

مقدمه

تربیت فرزند با همۀ سادگی و طبیعی بودن از کارهای دشوارومسؤلیت های سخت وسنگین است. تا روزی که طفل خرد سال و در آغوش مادر است نگهداری او برای والدین یک مشکل است، روزی که به راه می افتد این دشواری به گونه ای دیگر رخ می نمایدوزمانی که به مدرسه وکلاس درس وارد می شود وآغاز فراگیری علم و دانش های گونا گون می رسد ،این سختی دو چندان می شود.

همهً آنهایی که به مدرسه میروند به یک میزان توفیق پیشرفت ندارندوهمۀ آ نان که در سایۀ لطف و عنایت و زحمت والدین و مربیان قرار می گیرند، به یک درجه رشد نمی کنند. برای عده ای مسألۀ افت تحصیلی پیش می آید که علت آن خواه موجه ویا غیرموجه برای والدین و مربیان مشکل آفرین است وطبیعی است که باید در این مورد تدابیر خاصی اندیشیده ومشکل بر طرف شود. اساس این پژوهش دانش آموزانی را در بر می گیرد که دلیل عقب ماندگی درسی آن ها ذهنی وارثی نبوده ، بلکه در عین داشتن هوش و استعداد کافی از دروس و برنامه های تحصیلی عقب مانده اند و نمی توانند همگام با دیگر دانش آموزان پیش بروند ودر به دست آوردن موفقیت های تحصیلی دشواری هایی برای خود و دیگران می آفرینند.

به کار گیری روش های متعدد وابتکاری می تواند با توجه به موقعیت های مختلف زمانی ومکانی نقش مهمی در پیشرفت دانش آموزان داشته با شد و آینده ی تاریک وبی روح آنان را به دنیایی روشن وزیبا تبدیل نماید

توصیف وضع موجود

اينجانب محمد زمانیان آموزگار پايه چهارم آموزشگاه هیئت امنایی مهدیه هستم. مدت 28سال است كه در آموزش و پرورش خدمت مي كنم و هم اکنون در خدمت دانش آموزان پايه چهارم بوده ام.

از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که آزمون های کتبی و شفاهی بسیاری که به عمل می آوردم و روش تدریس های متعدد و فعال که به کار می گرفتم تعدادی از دانش آموزانم نمرات پائین تر از حد انتظار کسب می کنند و شدیداً دچار افت تحصیلی هستند.این دانش آموزان حتی سرکلاس هنگام تدریس یا


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود