اقدام پژوهی حل مشکلات دو زبانه دانش آموز در ادای صحیح کلمات و علاقه مند کردن به درس ..

مطالب دیگر:
🔗پروژه و تحقیق آماده: گزارش كارآموزي در كارخانه توليدي غذاي منجمد آماده مصرف شرکت زرفام🔗پروژه و تحقیق آماده: بررسی عوامل تاریخی گسترش بدحجابی در تاریخ معاصر ایران 38 صفحه فا🔗پاورپوینت آماده: هوش مصنوعی و کاربردهای آن در حسابداری و امور مالی 18 اسلاید🔗طرح توجیهی تولید و مونتاژ تابلوهای برق فشار قوی و فشار ضعیف 29 صفحه فایل ورد🔗مراحل تاسيس كارخانه آسفالت و طرح توجیهی ساخت کارخانه آسفالت 40 صفحه فایل ورد🔗گزارش کارآموزی آماده در شرکت راه آهن 22 صفحه فایل ورد word🔗گزارش کارآموزی آماده در کارخانه رنگ 83 صفحه فایل ورد word🔗تاثیر رفتارهای شهروندی سازمانی کارکنان بر کیفیت خدمات مطالعه موردی: شعبات بانک پاسارگ🔗پروژه و تحقیق آماده: معماری سرویس‌گرا 73 صفحه فایل ورد word🔗آشنایی با سیستمهای سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری و مزایای استفاده از تکنولوژی های جدید سوخ🔗بررسی و محاسبه ارزش افزوده تولید تابلوهای برق درشرکت خزر برق براساس مدل زنجیره ارزش مایکل پورت🔗پروژه و تحقیق آماده: بررسی حملات عدم پذیرش سرویس DOS DDOS 114 صفحه🔗طرح توجیهی و کارآفرینی پرواربندی بره 24 صفحه فایل ورد word🔗پروژه و تحقیق آماده با موضوع پرورش بوقلمون 64 صفحه فایل ورد word🔗پروژه و تحقیق آماده: تشخیص بن بست در سیستم‌های توزیع شده 154 صفحه فایل ورد w🔗پروژه و تحقیق آماده: داده کاوی و مفاهیم و کاربرد داده کاوی 129 صفحه فایل ورد🔗پروژه و تحقیق آماده: بررسی رابطه عزت نفس مدیران بر رضایت شغلی کارکنان جمعیت هلال احمر تهران🔗پروژه و تحقیق آماده: بررسی قابليت اطمينان در شبكه هاي حسگر بي سيم 70 صفحه فایل ورد🔗پروژه و تحقیق آماده: مقایسه شبکه های حسگر بیسیم با شبکه های موردی 106 صفحه فایل ورد🔗پروژه و تحقیق آماده: تعیین میزان سلامت روان در بین پرستاران شاغل در بیمارستانهای تهران‎
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی حل مشکلات دو زبانه دانش آموز در ادای صحیح کلمات و علاقه مند کردن به درس .. آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی چگونه ,توانستم ,مشکلات ,دانش آموز ,دو زبانه ام, آرمین
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی چگونه توانستم مشکلات دانش آموز دو زبانه ام آرمین را در ادای صحیح کلمات برطرف نمایم و او را به کلاس درس علاقه مند نمایم ؟

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:25

چكيده

آموزش و پرورش خانوادگی به عنوان نخستین مرحله تربیت انسان، در بطن ارتباطات خانوادگی تحقق می پذیرد. کودک در محیط خانوادگی- اجتماعی خود، زبان خاص خود را فرا می گیرد. زبانی که از بعد جامعه شناختی متنوع بوده و غنای واژگانی و دستوری آنها به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی محیط رشد کودک بستگی دارد. ورود کودک به مدرسه یک حادثه است. چرا که مدرسه از لحاظ شکل و محتوا متفاوت از خانواده و محیط پیرامونی کودک است. حال اگر زبان مدرسه نیز از زبان دانش آموز تفاوت زیاد داشته باشد، ابعاد این حادثه گسترده تر و آثار منفی آن در زندگی تحصیلی دانش آموزان بیشتر خواهد بود. هنگام ورود به مدرسة ابتدایی، زبان برای کودک از یک ارزش صرفاً «عملی» برخوردار است. او ترجیح می دهد تا زمانی که می تواند از زبان خود استفاده کند و اگر لازم باشد برای ارتباط با دوستان و جذب کردن همبازی هایش، زبان مادری خود را به کار برد. بنابراین، انگیزه کودک در استفاده از زبان، ایجاد ارتباط و یکپارچه شدن با همبازی هایش است. پاسخ این رفتار برقراری رابطة مستقیم با میدان ارتباطی کودک است. اگر این میدان (زمینه ارتباطی) ستیزهای باشد، در این صورت این انگیزه یا رفتار با مشکل مواجه شده و سبب بروز مشکلات ارتباطی و به دنبال آن ایجاد مانع در پیشرفت تحصیلی و رشد اجتماعی و عاطفی دانش آموزان خواهد شد. اینجانب لیلا قوسی میرزا آموزگار چند پایه آموزشگاه فارابی منطقه خزل همچنین مشکلی را در سال تحصیلی اخیر در کلاس خود دیدم و با دانش آموزی دو زبانه به نام آرمین روبرو شدم. بنا بر اين در جهت رفع اين مشكل فعالیت های درحد توان ازاوخواستم تابا تلاش خود به موفقیت برسد و او را ترغیب به داشتن دوستان بیشتری نمودم تا از این طریق انگیزه بیشتری برای سخن گفتن وابراز وجود داشته باشد آموزش و پرورش فرایندی ارتباطی است. پایه های هر ارتباط را زبان تشکیل می دهد. زبان تنها وسیلة موثر در فرایند آموزش و پرورش است. بدون زبان ارتباطی میان افراد جامعه بر قرار نمی شود و بدون ارتباط آموزش و پرورش صورت نمی گیرد و بدون آموزش و پرورش انتقال میراث فرهنگی و تمدن بشری به نسل های بعدی امکان پذیر نیست.

مقدمه

از نظر اجتماعی سبب جذب راحت تر کودک در محیط اجتماعی خود می شود و به عنوان یک عنصر اصلی فرهنگی، او را در ارتباط با گذشته فرهنگی خود قرار می دهد. از نظر عاطفی، استفاده از زبان مادری در آموزش دانش آموزان سبب تداوم در استفاده از نمادهای زبان شناختی می شود و بدین ترتیب او را از گسستگی عاطفی ناشی از عدم استفاده از زبان مادری باز داشته، سبب بالا رفتن کمیت و کیفیت ارتباطات درون مدرسهای و درون کلاسی می شود و دانش آموزان را از ابزار اصلی تفکر یعنی ارتباط، برخوردار می کند.


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود