اقدام پژوهی در مورد تعاملات اجتماعی ( احترام متقابل ) در دانش آموزان

مطالب دیگر:
📃مقاله درمورد سیستم فایل ntfs📃جزوه كلاس تجارت الكترونیك📃آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی اکسیر در سال 80📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز دریاچه نمک📃آمار معاملات روزانه و محاسبه متغیرهای مالی شرکت داروسازی اکسیر در سال 81📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز گاوخونی📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز هامون جازموریان📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز کویر لوت📃ترجمه کتاب Patterson_Hennessy_Computer_Architecture._A_Quantitative_Approach_Fourth_Edition📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز کویر مرکزی📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز دریاچه های طشک- بختگان و مهارلو📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز کویر ابرکوه – سیرجان📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز اردستان ، ریگ زرین و سیاه کوه📃ترجمه مقاله انگلیسی کنفرانس بین المللی کامپیوتر و مدل های وابسته به آن در سال2010 (ISASM2010)📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه کرخه📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز کارون بزرگ📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه جراحی – زهره📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز رودخانه های مرزی غرب📃نقشه آبراهه های حوضه آبریزرودخانه حله📃نقشه آبراهه های حوضه آبریز های حوضه آبریز رودخانه مند
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژوهی در مورد تعاملات اجتماعی ( احترام متقابل ) در دانش آموزان آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژوهی, چگونه ,می توانم, تعاملات اجتماعی ,( احترام متقابل ) در ,دانش آموزانم
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژوهی چگونه مي توانم تعاملات اجتماعی ( احترام متقابل ) در دانش آموزانم را افزايش دهم؟

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:44

فهرست مطالب

چکیده.................................................................................................................... 1

مقدمه : توصیف وضع موجود ............................................................................ 3

گرد آوری شواهد 1............................................................................................ 4

پیشینه تحقیق...................................................................................................... 9

یافته های علمی................................................................................................ 15

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده های اولیه.......................................................... 37

انتخاب واجرای راه حل.................................................................................... 39

فهرست منابع .................................................................................................... 40

چکیده

از ابتدای سال تحصیلی که دراين مدرسه مشغول تدريس شدم به مرور رفتارهايى را در دانش اموزان مي ديدم كه برايم بسيار نا خوشايند بودرفتارهايي مثل : جدلهای بیهوده - فحش دادن به یکدیگر-تهدید کردن یکدیگربه دعوا درمسیرخانه صداکردن یکدیگر با القاب ناپسندوعدم کمک به یکدیگر و...

بنابراين تصميم گرفتم به علت پاسخ به سوالاتم اين پژوهش را انجام دهم:

چگونه مي توانم تعاملات اجتماعی ( احترام متقابل )دردانش آموزانم را افزايش دهم؟

در پایان از روشهای زیر استفاده کردم که بسیار مفید واقع شد :

1- روش گروه درمانی (مراجع محوری)راجرز

2-حضور مديريت مجتمع وصحبت درمورد مهارتهاي اجتماعي وارتباط دانش آموزان باهم در مدرسه ودر اجتماع

3- معاونت مدرسه وآموزگاران محترم در شیوه برخوردشان با دانش آموزان وهمچنین آموزگاران در روش تدریسشان تغییرات لازم را اعمال کنند.

4-خانواده درماني نيز يكي از راه هاي تقويت وآموزش مهارت هاي اجتماعي مي باشد.

با توجه به اطلاعات گردآوري شده ومشاهده وضعيت دانش آموزان در مدرسه بهترين راه حلي كه مي توانست به من كمك كند تا مشكلات را برطرف كنم روش گروه درماني(مراجع محوري) راجرز بود،بنابراين اين راه حل را انتخاب كردم.


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود