اقدام پژؤهی افزایش سطح یادگیری دانش آموزان

مطالب دیگر:
📜نقاشی کودک واکنشی به هستی📜بازی کودکان📜تغذیه کودک📜چگونه با کودکم رفتار کنم📜روش تغییر و اصلاح رفتار کودکان📜سلامت و روان کودک📜کودکان و وسایل ارتباط جمعی📜مقایسه تحول شناختی بین کودکان عقب مانده ذهنی و عادی 7 تا 11 ساله در شهر تهران📜تحليل و بررسي فضاهاي آموزشي معماري📜پروپوزال بررسی نظریه جامع تلفیقی پذیرش وکاربرد فناوری (UTAUT) در سازمانهای ایرانی، مورد مطالعه شرکت📜پروپوزال بررسی رابطه ی بین عوامل سازمانی و هوش بازاریابی در بانک ملی ایران📜پروپوزال تبیین نقش سازمان‌های جهانی در مبارزه با فساد : مطالعه‌ی موردی دفتر مقابله با مواد مخدر و ج📜پروپوزال بررسی تاثیر استراتژی های مدیریت دانش بر کیفیت محصولات در شرکتهای دانایی محور📜پروپوزال بررسی و شناسایی آثار مزایای رقابتی ، تطبیق تاکتیک های بازاریابی و تعهد صادراتی بر عملکرد صا📜پروپوزال تأثیرسازوکارهای نظام راهبری شرکتی بررابطه بین اعتمادبیش از حد مدیریتی و واکنش سرمایه گذاران📜پروپوزال بررسی تأثیر ارايه پوشش های بیمه‌ای بر رضایت مندی و وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی استان ت📜پروپوزال تاثیر رهبری خدمتگزار بر تعهد سازمانی و نقش میانجی اعتماد به مدیران اداره کل آموزش فنی و حرف📜پروپوزال بررسی تاثیر بازاریابی اجتماعی در وفاداری مشتریان مطالعه موردي: بانک قرض الحسنه مهر استان سم📜پروپوزال بررسی عوامل تاثیر گذار بر شکل گیری هویت سازمانی و اثرآن بر تعهد سازمانی در شرکت توزیع نیروی📜پروپوزال شناسایی و بررسی مؤلفه های مؤثر بر توسعه صنعت گردشگری مورد مطالعه: استان قم
در حال حاظر فایل کامل و برتر با عنوان اقدام پژؤهی افزایش سطح یادگیری دانش آموزان آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.
اقدام پژؤهی, چگونه ,می توانم ,با طرح ,سوالات ,جذاب و ,کاربردی در ,افزایش ,سطح یادگیری ,دانش آموزانم
برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود

اقدام پژؤهی چگونه می توانم با طرح سوالات جذاب و کاربردی در افزایش سطح یادگیری دانش آموزانم موثر باشم

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات:41

فهرست مطالب

چکیده....................................................................................................................... 1

مقدمه : توصیف وضعیت موجود.............................................................................. 3

تعریف برخی از واژه ها و مفاهیم............................................................................. ..4

پیشینه تحقیق......................................................................................................... 6

یافته های علمی........................................................................................................ 6

اصول ارزشیابی....................................................................................................... 13

گردآوری اطلاعات شواهد 1.................................................................................... 24

تجزیه و تحلیل....................................................................................................... 26

ارائه راه حل ........................................................................................................... 28

اجرای راه حل......................................................................................................... 29

گردآوری اطلاعات ( شواهد 2 ).............................................................................. 31

مراحل طرح ........................................................................................................... 32

پیشنهادات ........................................................................................................... 34

فهرست منابع ........................................................................................................ 36



چکیده

رضایت خاطری که از انجام یک کار نیک به انسان دست می دهد، به خصوص وقتی که آن کار برای خدا و رضای او صورت می گیرد، بالاترین اجر و پاداش معنوی است. معلم نیز آنگاه به پاداش خود می رسد که نتیجه کار خود را مطلوب و مناسب یابد و این مهم میسر نمی شود مگر آنکه روی یافته های خود با اطمینان کافی در باره شاگردانش قضاوت کند.

در گذشته این تصور وجود داشت که هرگاه فردی در یک موضوع دانش وتخصص لازم را دارا باشد می تواند آموزش آن را موضوع را نیز بر عهده بگیرد.

امروزه داشتن دانش وتخصص در یک موضوع برای اشتغال در شغل خطیر معلمی در آن زمینه اگرچه شرط لازم به شمار می رود اما کافی نیست. کسی که به کار آموزش و پرورش اشتغال می ورزد علاوه بر دانش و تخصص در موضوع مورد تدریس می باید به دانش و مهارت عملی در اصول و روش های تعلیم و تربیت نیز مجهز باشد.

از جمله فنون تعلیم و تربیت که هیچ معلمی از آن بی نیاز نیست، آشنایی با شیوه های نوین ارزشیابی است. ارزشیابی از یک طرف به عنوان عامل کنترل کننده تمامی عناصر تعلیم و تربیت مانند هدف، برنامه، روش و وسایل آموزشی و از طرف دیگر به عنوان روشی برای شناخت و هدایت فعالیت های تحصیلی دانش آموزان به شمار می رود. سنجش و ارزشیابی به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر آموزش و پرورش است. بنابراین یکی از صلاحیت های فردی برای احراز شغل معلمی داشتن دانش نظری ومهارت عملی در زمینه ارزشیابی است.

تحقیق حاضر به بررسی یکی از عوامل مهم ارزشیابی یعنی امتحان پرداخته و سعی شده است با ارائه تاثیرات طراحی یک نمونه سوال جذاب و استاندارد برافزایش بازدهی تحصیلی دانش آموزان، همکاران محترم را به طراحی سوالات جذاب ودر برگیرنده تمامی سطوح یادگیری ترغیب نماید. امید است همکاران محترم با مطالعه این فعالیت مختصر به ادامه راه و ارائه روش های بهتر بپردازند.


برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنیدجزییات بیشتر+دانلود